2023. már 25.

Holdlovag (minisorozat) / Moon Knight (miniseries) (2022)

írta: Petra mozizik
Holdlovag (minisorozat) / Moon Knight (miniseries) (2022)

2umxfpqv3sdfhadx3yb2gj-1200-80.jpg

a ’Moon Night’-ot egyértelműen Oscar Isaac miatt kezdtem el nézni – nagyon csípem mindenben ;) (nem tudom, hogy őt vagy Pedro Pascalt bírom jobban… kb. egyformán :))
no, meg amiatt, mert Marvel
de iszonyat gyorsan ünneprontó leszek
nekem ez nagyon gyerekes volt, bizonyos helyen gagyi :(
tudom, tudom, ez egy képregény, valszeg’ ilyen volt az is (mármint nem gagyi, hanem a sztori ez volt – ebből tudtak dolgozni…)
és hiába Egyiptom, hiába az Istenek – igen, tanultam törit is :P
ne haragudjatok, én nem tudok mit kezdeni ezzel a krokodillal, a hippóval, meg a többivel
még Khonshu volt az, aki okés volt, ő nem zavart annyira – kellően félelmetes volt (F. Murray Abraham mint a hang pedig egyszerűen fenomenális volt! annyira csípem őt!)
viszont nem tudok hova tenni egy aligátort meg egy vízilovat, de tényleg!!! :D
hiába pörög Oscar Isaac hol brit akcentussal (mint Steve), hol amerikaival (Marc) – ez sem segített
ahogy a kis „viccek” sem, amiket gondolom, annak szántak
kevés dolog jött be igazán :(
végig-végig azt éreztem, hogy egyszerű, nincs felépítve, nincs rendesen kialakítva, csak megy a fight…
és minden olyan gyerekes :(
semmi nagy izgalom, semmi nagy fordulat
sajnos azt kell mondjam, hogy még az elmegyógyintézetes rész sem hatott meg igazán, nem okozott álmatlan éjszakákat, hogy vajon lehet, hogy ez az igazság és Marc csak kitalálta ezt az egészet?! (mivel látszott, tudta az ember, hogy IGAZ)
talán egyedül a múlt, a gyerekkor – amikor „szétszakadtak” két személlyé, na, az még okés volt
nem mondom, hogy TOP dráma... de az érdekes volt... jó, hogy ezt megtudtuk
de az 1 rész volt, vagy abból is csak pár perc
közben és előtte meg ide-oda rohangálás, sírok, Egyiptom, néha elmegyógyintézet, aztán a hajón utazás (élet és halál között)
ah…
nem vagyok rossz kedvemben, akkor sem voltam, amikor néztem – amúgy így is rettenet sokáig húztam, alatta bőven végignéztem a ’The Last of Us’-t (na, ott nem kellett noszogatni… ;) – kritika már a blogon!) is
már csak az uccsó rész volt vissza ebből, és az sokat elárul, hogy ennyire nem érdekelt, mi lesz, hogy lesz vége…
szenvedve, de végignéztem
ha másért nem, a mid-credits scene-ért megérte, az jópofa fordulat volt ;)
de, hogy mondjak pozitívumot Oscar I. jó játéka és ez az 1-2 cselekménybeli fordulat mellett (amiket fent említettem) – imádtam a budapesti és szentendrei forgatási helyszíneket <3
nagyon felismerhetőek ;)
emellett pedig még 2 dolog: tetszett Ammit hangja (Saba Mubarak) és még egy szereplő, ő Anton, a gyűjtő - Gaspard Ulliel alakításában
nagyon szenvedélyes, jó figura volt, a színész pedig jól játszott
ott leállítottam a sorit, hogy rákeressek, ki ő (mert még be is jött mint pasi ;)), és basszus… szörnyű!
képzeljétek! tavaly januárban meghalt egy síbaleset után...
37 éves volt :(
gyereke is van…
borzalmas!
elolvastam az életét, nem semmi, amit letett az asztalra – a színészkedés mellett aktívan lobbizott sok-sok fontos dologért (pl. környezetvédelem), jótékonykodott, segített, ahol tudott
ez az egész sztori és ő jobban meghatott, mint a film bármelyik perce :(
szóval, sorry folks, de nem ez lett a kedvencem a Marveltől :P
és tudom, hogy nem ezt várnátok tőlem, mert mindenki imádja a ’Moon Knight’-ot, jók a kiritkák is róla… nekem egyszerűen túl ovis volt, nem húzott be... össze sem tudnám hasonlítani a Bosszúállók csapat bármelyik tagjával...
de van ez így…
nem lehet mindig mindent szeretni, nem igaz?! ;)

(Fotó: techradar.com)

(2023. március 25.)

Szólj hozzá

Marvel Bosszúállók Oscar Isaac The Last of Us F. Murray Abraham Gaspard Ulliel Moon Knight Pedro Pascal Holdlovag Moonknight Saba Mubarak