2016. nov 23.

Café Society / Café Society (2016)

írta: Petra mozizik
Café Society / Café Society (2016)

gallery_movies-untitled-woody-allen-project-kristen-stewart-jesse-eisenberg-02.jpg

nem mondhatnám, hogy ez volt a legjobb Woody Allen film, amit láttam
sajnos a közelében sincs... :(
vele kapcsolatban álatlában menő azt mondani, hogy a régi filmjei az igaziak
ízlések és pofonok
nekem az újak közül is sok tetszik, sőt, a legnagyobb kedvenceim is ott vannak
ezek pedig a 'Vicky Cristina Barcelona' (amit még DVD-n is megvettem!), a 'Blue Jasmine' (istenem! Cate Blanchett mekkorát alakít benne), illetve a 'Füles' ('Scoop') a legutóbbi múzsával, Scarlett Johansson-nal
W. A. régebben megírta a forgatókönyvet, megrendezte a filmet, szerepelt benne és még narrálta is
ezekből szépen lassan leadott
maradt az írás és rendezés
amit én nem bánok :P
bevallom, a sztorijait jobban szeretem, mint ahogy játszik :)
viszont a 'Füles'-ben kimondottan bírtam
az amúgy is egy nagyon üdítő film
ha nem láttátok, mindenképp ajánlom!
szórakoztató és lehet rajta egy picit izgulni is (Scarlett J. és W. A. mellett Hugh Jackman is szuper)
a 'Café Society' egy kicsit visszatérés a "régi időkhöz", ugyanis itt a mester ismét magára vállalta a mesélő szerepét (ami persze a szinkronos változatból nem derül ki...)
és új múzsák tűntek fel a színen!
a meseszép Blake Lively szerintem kimondottan "W. A.-es" hősnő lehetne, de sajnos nagyon kevés szerepet kap
picit csalódott voltam... kíváncsi lettem volna rá, mit produkál egy ilyen filmben
Kristen Stewart viszont annál inkább a fókuszban van
vele van egy kis bajom
illetve, ha jobban belegondolok, nem is kicsit
nekem ő olyan, mint Keira Knightley - picit bamba (már bocsánat...) és folyton nyitva van a szája
(basszus, nézesse már meg egy fül-orr-gégésszel! lehet, hogy ki kéne vetetni az orrmanduláit! :) vagy valaki mondja már meg neki, hogy NEM ettől lesz szexi egy nő :P)
sajnos ebben a filmben sem több
persze, nagyon csini, ha úgy van kisminkelve, vagy megvilágítva, de nem hagyott bennem semmilyen nyomot
a leginkább akkor tetszett, amikor egy hülye p**a lesz belőle (amikor már Phil felesége és elmennek a klubba) - ott láttam végre egy másik arcát is
amúgy érdekesség, hogy W. A. nem tudta, hogy az 'Alkonyat' c. filmben játszott és világsztár
A.-nek a 'Kalandpark' c. filmben tetszett meg és behívta casting-ra
a hölgyikének a vámpíros filmek óta NEM kellett meghallgatásokra járnia - mindig felkérték a szerepekre
gondolom, ezen meglepődhetett
de valamivel elnyerte A. szívét :P
én tényleg nem látok benne semmit - no, de nem is vagyok rendező ;)
annál inkább látok sok mindent Steve Carell-ben, aki itt is zseniális
mesteri!!
bármibe fog, jó benne
kész őrület belegondolni, hogy eredetileg Bruce Willis kapta ezt a szerepet, de csúnyán kipenderítették, amikor arcoskodott, meg nem tudta a sorait... :P :)
és hát ne feledkezzünk meg a legfontosabb láncszemről: Jesse Eisenberg-ről, akit A. szintén a 'Kalandpark'-ban látott
én viszont a 'Zombieland'-ben, és kb. azonnal beleestem
nagyon tehetséges ez a fiú
és amit itt csinál!!! az kész!!
konkrétan a fiatal Woody Allen-t látjuk a szemünk előtt
a járása, a modora, ahogy beszél...
a new star is born
ezt komolyan mondom
tökéletes a srác
itt van színészi játék, fejlődés, arcok...
10/10-es
díjat neki!
ha valamiért, érte érdemes megnézni ezt a filmet
meg a hagulata miatt - fantaszikus ez a '30-as évekbeli miliő
nagyon szerettem
ha visszamennék az időben, ezt a kort választanám
elegáns pasik, jazz, koktélok az ilyen bárokban, mulatókban... a gengszeterek, stb. :)
összefoglalva - mint látjátok - pillanatokat és karaktereket tudok csak kiemelni
van sztori, persze, sok helyen lehet nevetni, nagyon W. A.-es, de valahogy mégsem köti le a figyelmet
nincs befejezve, ahogy sok más filmje sem - de igazából annyira unatkoztam, hogy az sem érdekelt, mi lesz majd a főhősökkel
csak Jesse-t sajnáltam, hogy egy ilyen méltatlan szerepben kell nyűglődnie, és még így is mondom, 10/10-es
no meg, hogy egy ilyen nőért kell epekednie...
szegényke
ha szeretnétek egy lassú, mérsékelten vicces W. A. filmet megnézni, akkor melegen ajánlom :P
de ha valami olyat, ami tényleg ütős, akkor ugrás vissza a bejegyzésem elejére és az ott említett 3 film közül válasszatok egyet, annak megfelelően, hogy szerelmi történetet, drámát, vagy krimit szeretnétek látni ;)
(Fotó: digitalspy.com)
(2016. november 23.)
Szólj hozzá

Bruce Willis Scarlett Johansson Blake Lively Woody Allen Zombieland Hugh Jackman Kristen Stewart Keira Knightley Füles Alkonyat Cate Blanchett Steve Carell Kalandpark Blue Jasmine Jesse Eisenberg Vicky Cristina Barcelona Café Society Scoop