2018. már 04.

A setét torony / The Dark Tower (2017)

írta: Petra mozizik
A setét torony / The Dark Tower (2017)

thedarktower-1280-1501698614029_1280w.jpg

nagyon szeretem Stephen King könyveit
mondhatni: azokon nőttem fel
OK, ez sok mindent elmond rólam :P
(mentségemre legyen mondva: közben a Silva-féle Agykontroll könyvet is újra és újra elolvastam :P)
nem ismerek mindent King-től... azt hiszem, talán nehéz is lenne (bár biztosan vannak köztünk olyanok! ;))
EZ a sorozat pont kimaradt - pedig ez a központi műve
a szíve mindennek - egyesek szerint
én inkább fordítva néztem: imádtam a sok pici utalást a többi könyvre (és filmre), amik jó kis kikacsintások ;)
de kb. ennyi lenne az, ami pozitív
keresem, kutatom, mi más emelhetnék ki, de Gyerekek, ez a film rossz
uncsi, jellegtelen
már a felénél abba akartam hagyni :(
hiába a két A-ketgóriás szereplő: Idris Elba és Matthew McConaughey
és a sok-sok "közepesen, vagy annál jobban ismert" szereplő: Dennis Haysbert, Katheryn Winnick, vagy a nagyon szép Abbey Lee...
semmit nem érnek
aki olvasta a könyveket, talán jobban értette, ki kicsoda, minek mi a jelentősége
de igazából nem is azzal volt bajom, hogy nem értettem
hanem, hogy majdnem elaludtam
nem hiszem el, hogy egy ilyen sztoriból nem lehetett többet kihozni!!
ó, találtam még 1 pozitívumot!
az, amikor Jake és Roland a kősivatagban bolyonganak (a sziklás jelent) - nos, az meseszép környezet!
Dél-Afrika...
de ennyi!
szenvedek!!
szeretnék Nektek valami értelmeset mondani, de nem tudok
kiszámítható film, nem lehet izgulni rajta, sem meghökkeni
igazából borzalmas az egész
a könyvek biztosan jobbak
mert S. K. jókat ír
tipikus védjegyek: a gyerek-téma, a sci-fi, a horror, a ragyogás, a szörnyek... minden
BIZTOS, hogy ennél sokkal jobb az írott változat!
nem tudom, ő mit szólt hozzá, amikor megnézte
illemből - gondolom - nem húzhatja le :P
de hogy ennek folytatást?!
ne! kérem, ne!! :)
semmiképp!
nem is ragozom tovább - ha kedves az életetek, kihagyjátok ezt a 1,5 órát és helyette inkább megnéztek BÁRMILYEN más S. K. filmet! (ennél még az új 'It' is SOKKAL jobb! SOKKAL!!)
Petra OUT
(Fotó: ign.com)
(2018. március 4.)
Szólj hozzá

Az Stephen King It Matthew McConaughey Idris Elba Katheryn Winnick Dennis Haysbert Abbey Lee The Dark Tower Dark Tower A setét torony sötét torony