2018. máj 06.

Bosszúállók: Végtelen háború / Avengers: Infinity War (2018)

írta: Petra mozizik
Bosszúállók: Végtelen háború / Avengers: Infinity War (2018)

new-avengers-infinity-war-photos-and-covers-debut-ahead-of-release-001.jpg

sajnos nem tudtam azonnal, frissiben megnézni a filmet, de próbáltam kerülni minden kritikát és véleményt róla
ami persze szinte lehetetlen... :(
az egyik ismerősöm istenkirályként jellemezte - yeah
egy kollégám azonban piszkosul lehúzta, mondván, ez csak viccelődés, nem veszik komolyan a témát; nem eléggé drámai
nos, igaz, "marveles" vagyok, de soha nem mondanám azt (még egy Marvel-filmre sem!), hogy jó, ha nem tetszik
pl. a 'Hangyát' meg sem néztem, mert nem érdekelt
Amerika Kapitány sem a kedvencem, és az új 'Pókember'-ről is lemaradtam - bár most, látva, hogy Tom Holland mennyire cuki és vicces, lehet, hogy pótlom majd
vagyis: függetlenítve minden rajongásomtól, azt mondom, hogy ez a film baromi jó, izgalmas és lebilincselő
teljesen imádtam
és hogy ebben nincs dráma, vagy elpoénkodják?!
jajj, nagyon nem
a végén annyira kivoltam, hogy kb. majdnem bőgtem
szó szerint
ment Alan Silvestri átütő zenéje, olvastam a neveket, a fekete mezőn és arra gondoltam: mennyi "áldozat"
OK, ők nem azok voltak :)
ők a készítők, az alkotók... de mégis, valahogy full dráma volt
egészen az utolsó képkockákig, amit - mint mindig - érdemes kivárni
egy pici reménysugarat kapunk Captain Marvel jelét meglátva
eredetileg úgy volt, hogy EZ a Kapitány (akit Brie Larson alakít) is szerepel majd a filmben, de végül külön mozit kap
a kollégám erre pl. azt reagálta, hogy hogyan lehet egy NŐ a vezetője az egész univerzumnak - no comment; ezt inkább nem is méltatnám :P
aki nem olvas utána, vagy nem ismeri a képregényeket, az bizony drámai hangulatban állt fel a film után
és pocsék lesz 1 évet várni a folytatásra!
csak remélni tudom, hogy nem tolják el!
szuper volt látni, hogy Thor ismét remekel és végre kap egy szemet is! ;) <3
Wanda ereje lenyűgöző és Dr. Strange is sokkal szimpibb volt, mint a saját filmjében (írtam arról is kritikát, itt, a blogon)
azt mondja, hogy 1 olyan szcenárió van (a milliónyiból), ahol ők nyernek és nem Thanos
valószínűleg EZ az
sokaknak meg kell halni, Thanosnak nyernie "kell" és így lehet majd megfordítani a dolgokat
ennek ellenére nem mondom, hogy nem kedztem el egyre xarabbul érezni magamat, pl. rögtön Loki halálakor...
de az volt bennem, hogy úgysem halt meg, mindjárt felbukkan valahol
ja, csak nem ez lett... :(
és szépen hullott mindenki más is
kb., mint a 'Trónok harcában'
vazz... nagyon nem volt ezt jó látni!
viszont végig bíztam Strange meglátásaiban, hogy minden OK lesz a végére
az volt bennem, hogy valahogyan visszalopják az időkövet és visszapörgetnek mindent az elejére
(amúgy ez azóta is kérdés: miért nem lehetett ezt hasznáni bármikor is?! még mielőtt beindult volna a baj és a háború...?! ezt már a 'Doctor Strange'-ben sem értettem)
mondjuk, most is azt gondolom, hogy valahogyan ez lesz a megoldás...
Captain Marvel jön, összeszedi a megmaradt, "első vonalas" Avangers csapatot és visszalopják
vagy valami...
ami biztos: C. M. piszkosul erős, döbbenetes képességei vannak, vagyis nincs kétségem afelől, hogy győzni fognak
így kicsit nyugodtabb az álmom :D :D
volt azért persze 1-2 negatívum, vagy furcsaság
pl. hol volt Hawkeye?!
és valóban, néha a poénkodás picit erőltetett volt
pl. Wakandában, amikor a nőci a Starbucks-szal viccelt, vagy amikor Quill vagy 3x előtte, hogy "mondtam, hogy balra menjetek"
azon már én sem tudtam nevetni
de a Vasember és a mágus poénkodásai nagyon ütősek, meg Star Lord féltékenykedése is (Thorra) :)
az viszont, hogy Thor nyuszinak hívja Rocket-et, ő meg hagyja neki :)) hahaha! az nagyon vicces
tetszett, hogy ennyi a helyszín, sok a cselekmény és maximálisan lehetett érteni, hogy ki hol van, mit csinál és miért
imádtam, amikor megjelentek a Galaxis őrzői, és alatta a zenét - rögtön tudtad, hogy ők jönnek :)
Drax beszólásai ismét hatalmasak, mint ő maga
ez a pasi nekem olyan, mintha ő lenne Dwayne Johnson 2.
ja, és Groot húzása (a pöröly kapcsán) annyira, de annyira nemes (kb., mint amikor megmenti a csapatot az G. őrzői 1. részében) - ott eldörzsölgöttem pár majdnem-könnyet... <3
az egész pörgős, vicces, de még egyszer: amikor komolyság kell, az van
nem tehetünk róla: mi, "marvelesek" már csak ilyenek vagyunk, ahogy a 'Deadpool 2' előzetesében is van erre egy utalás
azon vitatkozni meg, hogy jó-e ez a film, vagy sem - fölösleges
ez tök szubjektív
minden filmről mást gondolunk - mindenkinek megvan a maga véleménye és mindenkinek igaza van ;)
nem az a barim, aki u.azt gondolja, mint én, hanem akivel lehet beszélgetni és meghallgatjuk egymást :)
várom a folytatást!!
(Fotó: hypebeast.com)
(2018. május 6.)
Szólj hozzá

Jeremy Renner Robert Downey Jr. Pókember Dwayne Johnson Marvel Vin Diesel Scarlett Johansson Bosszúállók Mark Ruffalo Tom Hiddleston Chris Evans Thor Trónok harca Vasember Deadpool Avangers Benedict Cumberbatch Bradley Cooper Amerika kapitány Chris Pratt Tom Holland Brie Larson Chris Hemsworth Hangya Paul Bettany Dave Bautista A galaxis őrzői galaxis őrzői Doctor Strange Captain Marvel Avengers: Infinity War Alan Silvestri Végtelen háború Bosszúállók: Végtelen háború Infinity War Bosszúállók 3 Avangers 3