2019. júl 20.

Pókember - Hazatérés / Spider-Man: Homecoming (2017)

írta: Petra mozizik
Pókember - Hazatérés / Spider-Man: Homecoming (2017)

spiderman_homecoming-2017-peter_parker-2173.jpg

nem vagyok egy hatalmas Pókember rajongó
tudjátok, kik a kedvenceim a Marvelnél ;)
annyiszor leírtam, elmondtam már
az első Vasember volt, aztán jött Thor <3, majd Deadpool
no és persze a Galaxis őrzői, mint csapat
nincs bajom a Pókemberrel, őszintén
inkább csak nem ismerem annyira...
és lássuk be, a tejfölös képű, bamba (bocsiiii!!) Tobey Maguire nem hozta közelebb hozzám ezt a szuperhőst
sőt, olyannyira elvette a kedvemet, hogy az Andrew Garfield-féle 'Pókember'-mozikat sem néztem meg (pedig őt kedvelem, mint színészt)
mióta azonban ez a cuki kis Tom Holland felbukkant a különböző más Marvel-filmekben, azóta felkaptam a fejem... végre ÉRDEKEL, hogy ki is az a Pókember
láttam már ugye a 'Civil War'-ban, az 'Infinity War'-ban és nemrég az 'Endgame'-ben is, illetve meg akarom nézni a friss filmet
de azt úgy nem lehet, hogy a 'Homecoming' kimaradt :P
úgyhogy tegnap gyorsan pótoltam
cukiiii
nem izgultam rá annyira, mint hittem, hogy fogok, de édi
és naggggggyon vicces
a stáb egy napon keresztül John Hughes-vígjátékokat nézett, mert a rendező (Jon Watts) kiadta nekik
fel kellett venniük ezt a '80-as évek feelinget és humort
sztem. ez maximálisan sikerült
imádtam az elején a videót, amit Peter forgatott
hahaha :D
szakadtam rajta
meg utána az üzengetése Happy-nek (mekkora már, hogy Happy és a fantasztikus Jon Favreau ennyi szerepet kap!!)
Stan Lee cameoja is feldobott ;)
igazából olyan volt, mintha egy Pókember-paródiát néztem volna
szegény srác próbál segíteni, hogy bizonyítson Starknak, de kb. jobb lenne, ha hagyna mindent menni a maga módján
a barátja, Ned (Jacob Batalon) a legnagyobb arc
sztem. jobban bírtam, mint magát Hollandot
minden közös jelentükön besírtam :)
the guy in the chair... hahaha :D
Zendaya (szerepe szerint: Michelle) szerepét egyelőre nem értem
ő a nagggggyon extrém, mindenhonnan kilógó csaj, aki gondolom, hogy Pókember következő szerelme lesz...
viszont! a mostani szerelme, Liz (Laura Harrier) nekem teljesen üres
olyan semmilyen a karaktere
nem is értem, mit lát benne Peter
max, hogy szép (modellkedik is a csaj)
az viszont, hogy Michael Keatont harmadik alkalommal látjuk repkedni, mint "madárember", szerintem nem véletlen :D (Batman, Birdman és most ez)
a harcos jelenetek engem nem kötöttek le annyira
azt meg konkrétan nem értettem, hogy Spider-Man hogyan volt képes a repülőre kapaszkodva túlélni
mármint nem a tapadást nem értem, hanem, hogy hogyan bírta levegővel?! (hiszen akkor a sufnituning jelmez volt rajta, nem a profi ruha)
de mindegy, ezeken lendüljünk túl! a humor volt itt a lényeg - nekem biztosan ;)
a végén nem tudom, mire utalt még a Micael Keaton-jelenet, de gondolom, a folytatásból majd kiderül
az end credit Amerika Kapitánnyal pedig hihetetlenül vicces volt :D
szóval, egy kedves kis coming of age film, és a jó hír: Tom Holland (aki itt 19 volt ;)) nagyon is meghozta a kedvemet ahhoz, hogy megnézzem az idei Pókember filmet ;)
éljen!
 
(Fotó: syfy.com)
(2019. július 20.)
 
 
Szólj hozzá

Birdman Pókember Stan Lee Marvel Spider-Man Thor Batman Andrew Garfield Vasember Spiderman Zendaya Michael Keaton Deadpool Avangers Amerika kapitány Tobey Maguire Tom Holland Jon Favreau John Hughes A galaxis őrzői galaxis őrzői Civil War Hazatérés Homecoming Spider-Man: Homecoming Jon Watts Jacob Batalon Laura Harrier Pókember - Hazatérés Infinity War Endgame