2017. nov 09.

Thor: Ragnarök / Thor: Ragnarok (2017)

írta: Petra mozizik
Thor: Ragnarök / Thor: Ragnarok (2017)

maxresdefault_5.jpg

meg kell, hogy állapítsam: továbbra is Thor a kedvenc szuperhősöm EVER
és egyben a kedvenc Marvel hősöm is
még így, handicapp-el is bevállalnám
pedig egy vikinges, hosszú, szőke hajú pasinál nincs sok jobb a világon...
meg általában preferálom a 2 szemet is :)
de basszus, neki elnézem... öö... ez kicsit áthallásos :) nem direkt volt, esküszöm :P
no, de ugorjunk a kezdetekhez!
4D-ben néztem meg a filmet
sőt! ez volt az első 4D élményem!
hogy miért? mert paráztam, Gyerekek!
OK, nem annyira... de annyira azért igen, hogy ne egyedül nézzem meg :)
nem vagyok epilepsziás, nincs baj a szívemmel, de mégis csak féltem, hogy mi lesz, mennyire dobál majd a szék
nos, aki még nem volt 4D moziban, annak nagyon javaslom, hogy EZ a film legyen a beavatás
mindent megkapsz...
dobál, ráz, arcodba ver a víz (többször is, bőven...), fújják a füstöt, a füledbe zúg a szél, hátba vernek párszor, meg minden...
amiről csak hall az ember, vagy "elvárja" egy 4D mozitól, azt megkapja
sztem. többet is
talán a szagok nem voltak olyan erősek...
sok dolog ég a filmben, jó lett volna azt is érezni
de ez minimális... bőven jut mindenből! ;)
a film első 15 perce után arra gondoltam, hogy ezt újra meg kell majd néznem, "normálisan" is, mert konkrétan nem tudom követni a történteket... :))
de végül megszoktam
nem mondom, hogy mindent így kell megnézni, de ez a több mint 2 óra elég erős volt
TÉNYLEG benne vagy a filmben, és jobban, mint az IMAX-ban (persze, az sem kutya...)
szóval tényleg baromi vicces és nagy élmény
a film pedig... ááá... talán a legjobb 'Thor'
ez köszönhető annak is, hogy a rendező, Taika Waititi (aki amúgy Korg-ot is alakítja a filmben ;)) hagyta a szereplőket, vagyis a színészeket élni
ÉS improvizálni! kb. 80%-a a szövegeknek az
jelentem: Thor immáron lekörözte a Vasembert is viccességben :)
egyszerűen imádnivaló!
mindig is azt modtam, hogy Thor külseje, ereje és a Vasember humora a gyilkos combo számomra, de most Thor vitt mindent, 2 in 1
halálosan szeretem! :D <3
ahogy utaltam rá, még akkor is, miután az a "szemét" Stan Lee "megcsonkítja" :)))
annyira örültem a cameo-jának
ahogy Matt Damon pár perce is piszok vicces! szakadtam!! nem tudom, hogy győzték meg erről, de nagyon jó, hogy elvállala :)
Anthony Hopkins ki akart szállni a filmből, de miután elolvasta a forgatókönyvet, nem tudott nemet mondani
Cate Blanchett tökéletes, fantasztikus! de mondjuk, mit várunk egy Oscar-díjas színésznőtől?! pont ezt! ;)
(őt a fia győzte meg, hogy vállalja Hela szerepét)
engem az sem érdekel, hogy az eredeti saga-ban nem pont így van az ő karaktere (mert ott Loki lánya, ha minden igaz)
kit érdekel?!
mindenki fatasztikus!
eleve: Thor és Loki párosa maga a tökély
Loki, a kis rosszcsont, de tud nagyon szerethető lenni
egyszerűen mindent elnézek neki
és hát persze Tom... ó, Istenem! annyira cuki! <3
ez a testvérpár - bár nem ikrek - de igencsak beindítja a fantáziámat... khm... :P
és akkor még nem beszéltem Jeff Goldblum-ról! ő is tökéletes
Gyerekek! ez egy fantasztikus stáb, top-kategóriás színészekkel
Tessa Thompson ('Westworld' sorozat) - vagány, menő (még akkor is, ha egy Valkyrie igazából szőke...)
ez is a 'kit érdekel?!'-faktor nálam, meg a rendező szemében is
azt mondta, Tessa volt a legjobb - ő kapja a szerepet
teljesen olyan, mint Sarah Connor, csak éppen az űrben él
és az sem az utolsó, amikor felcsendül a Led Zeppelin dal - nem sok filmnek adnak engedélyt erre...
mit is mondhatnék még?! már így is folyik a szirup ebből a bejegyzésből... :D
ütős, látványos és VICCES
az nagyon
a beszólások, a balfékeskedések, a "segítség" jelent Thorral és Lokival, Goldblum dolgai... stb.
természetesen van a stáblista legvégén is egy jelenet
megint látszott a mozi nézőközönségén, hogy ki az IGAZI Marvel-fan... ők/mi megvártuk azt is!
masszív 10/10, ez nem kérdéses, csakúgy, mint az idei év eleji másik Marvel-alkotás, 'A galaxis őrzői vol. 2.'
szeretés, ölelés mindekinek, aki ebben részt vett!
Ti pedig, ha jól akartok szórakozni,akkor nem hagyjátok ki
ja, kaját ne vigyetek be magatokkal a 4D-re... nincs értelme... úgysem találjátok meg a szátokat... és nem a sötét miatt :) hahaha...
(Fotó: youtube.com)
(2017. november 9.)
Szólj hozzá

Stan Lee Marvel Anthony Hopkins Tom Hiddleston Thor Vasember Matt Damon Cate Blanchett Jeff Goldblum Chris Hemsworth A galaxis őrzői Ragnarok Ragnarök Tessa Thompson Taika Waititi Thor Ragnarok A galaxis őrzői 2 Thor Ragnarök