2019. okt 25.

Zombieland - A második lövés / Zombieland: Double Tap (2019)

írta: Petra mozizik
Zombieland - A második lövés / Zombieland: Double Tap (2019)

zombieland2.jpg

VILÁGOS, hogy 10 év várakozás után az ember gyermeke rohan be a moziba, hogy lássa a 'Zombieland' 2. részét
na, itt pl. nem volt bennem az az érzés, hogy minek kell még 1 bőrt lehúzni erről - mint oly sok esetben :P
teljesen reális, hogy ehhez a filmhez készült folytatás
a film, amelyen annyit röhögtünk
ahol minden karaktert a származási helye alapján hívunk
és ahol 49 szabály mentén zajlik az élet
(bár az új rész miatt lehet, hogy lesz egy 50. is ;))
ééééés…ahol világ bánata…de meghal Bill Murray
a film egyik legviccesebb, egyben legszomorúbb jelenete volt
annyira szürreális :D
de naggggyon reméltem, hogy lesz rá valamilyen utalás a 2. részben
mondom, reméltem, de igazán nem hittem benne
de az, hogy EKKORA respecttel adóznak előtte, wow, az álmaimban sem reméltem <3
nagyon helyes!!
és hogy milyen lett a film?
well, azért nem olyan, mint az első
az nagyot ütött
persze, lehet röhögni
van pár kimondottan emlékezetes pillanat benne (Bill Murray mellett pl. a ’Zombie Kill of the Week’ (vagy Year)),
viszont sajnos kínos üresjáratok is és 1 még kínos alakítás is, Madison (Zoey Deutch), a buta, szőke plázacica
lehet, hogy csak a magyar szinkronnal volt baj és angolul mindez nem olyan vészes, de így gáz volt
én full ki voltam akadva rajta és hatalmas megkönnyebbülés volt, amikor meghalt (aztán kiderült, hogy mégsem)
a társaságban – akikkel néztem a filmet – volt valaki, aki meg pont azt mondta utána, hogy ő frankón megilletődött ezen és úgy sajnálta
én kb. röhögtem
de velem lehet valami komoly baj :D
Madison nekem full sztereotip és akkora, de akkora túlzás, hogy méltatlan a filmhez
kíváncsi lennék, hogyan sikerült neki 10 évet túlélnie így, ezzel az aggyal?!
de szintén a társaságunkból azt mondta valaki – engem ledorgálva -, hogy ez FILM
engem meg ez nem hat meg :D :D
persze, naná, hogy semmi nem reális benne, viszont legalább ne rontsuk a színvonalat egy ennyire ügyefogyott, ide nem illő karakterrel
Luke Wilson és Thomas Middleditch behozása is nekem tök fölösleges volt
„nahhhát, ők pont olyanok, mint Columbus és Tallahassee!”
és akkor mi van?!
a csávónak nem szabályai vannak, hanem törvényei; Albuquerque pedig szintén kalapot hord
hogy oda ne fussak!
picit szegényesnek érzem a forgatókönyvet, ha ez volt a legjobb húzásuk
Rosario Dawson teljesen OK, ő profi mindenben
a 4 főszereplőnk is hozza, amit kell, amit megszoktunk tőlük, bár Abigail Breslin nem mondhatni, hogy előnyére változott/öregedett :P (sorry!!)
a sztori picit más, picit u.az
itt is meglépnek a csajok, jaj, mi lehet velük, de kár…
illetve végigszenvedhetjük Columbus és Wichita szerelmi enyelgését, ami nekem full uncsi és érdektelen volt
a Fehér Házas beköltözés király, ott voltak jó poénok, meg összességében a zombi-gyilkolásokat is bírtam
de nagyon fifti-fifti érzéssel jöttem ki a moziból
persze, nevettem, jól szórakoztam
de egy csomó minden meg NAGYON nem tetszett
nyugalom, én egy ilyen picky eater vagyok, válogatok, mint állat
szóval ne belőlem induljatok ki
a tömegenek ez nagyon bejövős lesz majd :P
(Fotó: filmtrailer.hu)
(2019. október 25.)
Szólj hozzá

Woody Harrelson Emma Stone Bill Murray Zombieland Rosario Dawson Abigail Breslin Jesse Eisenberg Zoey Deutch Thomas Middleditch Zombieland: Double Tap Zombieland - A második lövés